id: 24774
Title: Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
Authors: Тимкова В. А.
Keywords: реклама, рекламний текст, прийоми впливу, порушення норм, частини мови, синтаксис, мовна гра
Date of publication: 2020-05-06 13:45:24
Last changes: 2020-05-06 13:45:24
Year of publication: 2020
Summary: Запропонована студія є спробою здійснити лінгвокультурний аналіз друкованої реклами з морфологічного i синтаксичного поглядів та з урахуванням порушення норм сучасної української літературної мови, а також впливу на читачів за допомогою лінгвістичних засобів. Обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, окреслено мету і завдання дослідження, зазначено методи та висунено об’єкт і предмет роботи. Об’єктом дослідження є рекламні тексти. Предметом дослідження є лінгвістична характеристика друкованих рекламних оголошень.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/24774.pdf
Publication type: Доповідь конференції
Publication: V Міжнар. наук.-практ. конф. "Мова та культура в просторі новітніх технологій: проблем сучасної комунікації", 16 квіт. 2020 р. / Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2020. - 6 с.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 24774.pdf Size : 3053826 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|