id: 16862
Title: Тести як ефективний інструмент контролю знань студентів в процесі вивчення вищої математики
Authors: Новицька Л.І., Левчук О.В.
Keywords: аграрний вищий навчальний заклад, вища математика, моніторинг, тестування, тестові завдання
Date of publication: 2018-07-24 09:02:49
Last changes: 2018-07-24 09:02:49
Year of publication: 2018
Summary: У статті розглянуто можливості використання тестових завдань для оцінювання знань студентів в процесі вивчення вищої математики у вищому навчальному закладі аграрного профілю. Для досягнення поставлених завдань та мети, використано теоретичний та емпіричний методи дослідження. Проаналізовано зміст тестових завдань та охарактеризовано види тестів. Запропоновано тестові завдання для вхідного, рубіжного, підсумкового контролю. Відмічено, що тестування може забезпечити успішну реалізацію мети і всіх функцій контролю, дозволяє за досить короткий термін сформувати уявлення про знання студентів; диференціювати процес навчання; стимулювати систематичну навчально-пізнавальну діяльність; об’єктивно оцінити знання та вміння студентів. Розкрито основні переваги і недоліки у застосуванні тестів в освітньому процесі навчального закладу. Визначено перспективу подальших досліджень, які полягають в розширенні бази тестових завдань, проведенні досліджень оцінки впливу тестування на якість знань, умінь, навичок студентів.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/16862.pdf
Publication type: Статті
Publication: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1 (42). - С. 164-167.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 16862.pdf Size : 1351036 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|