The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 16575
Title: Контекстне навчання як засіб інтеграції у процесі викладання англійської мови
Authors: ХомяковськаТ.О., Калініченко А.І.
Keywords: контекстне навчання, принципи контекстного навчання, професійне іншомовне спілкування, методи моделювання, квазіпрофесійна та комунікативна ситуація.
Date of publication: 2018-06-23 12:17:28
Last changes: 2018-06-23 12:17:28
Year of publication: 2017
Summary: У статті схарактеризовано суть контекстного навчання та особливості його застосування у процесі викладання англійської мови студентам немовних вищих навчальних закладів. Розкрито суть використання технології контекстного навчання іноземної мови, яка полягає у створенні специфічних педагогічних умов і адаптації форм роботи зі студентами. Реалізація педагогічних умов розподілялась на три етапи: когнітивно-збагачувальний, комунікативно-діяльнісний та рефлексивно-оцінний. Зауважується, що реалізація потенційних можливостей контекстного навчання іноземної мови полягає в розширенні та поглибленні професійних знань засобами іноземної мови, актуалізації професійних здібностей.

URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/16575.pdf
Publication type: Статті
Publication: Педагогічні науки : Зб. наук. пр. Херсон. держ. ун-ту . - 2017. - Вип. 75, Т. 3. - С. 88-92.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 16575.pdf Size : 194447 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska