id: 14275
Title: Система маркетингу та регулювання ринку продовольства
Authors: Оверченко О.М.
Keywords: УПРАВЛІННЯ, РИНОК ПРОДОВОЛЬСТВА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
Date of publication: 2017-09-13 08:53:38
Last changes: 2017-09-13 08:53:38
Year of publication: 2017
Summary: Забезпечення населення якісними продуктами харчування є актуальною проблемою як для України, так і для світу в цілому. Ринок продовольчих товарів функціонує за стратегією, що ґрунтується на врахуванні купівельної здатності населення, можливостях зміцнення вітчизняного сільськогосподарського виробництва, розвитку системи маркетингу, всебічному стимулюванні експорту та обмеженні імпорту продуктів харчування, розширенні державного регулювання тощо.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/14275.pdf
Publication type: FFFF
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 14275.pdf Size : 1459037 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|