id: 13277
Title: Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств (за матеріалами стов «промінь»)
Authors: Мазур А.Г., Назаровська А.І.
Keywords: маркетинг, аграрний маркетинг, маркетингові дослідження, товар, ціна, місце, просування, працівники, прибуток, стратегія, ефективність
Date of publication: 2017-06-09 14:20:36
Last changes: 2017-06-09 14:20:36
Year of publication: 2017
Summary: Теоретико-методологічні засади маркетингової політики сільськогосподарських підприємств; сутність, цілі, функції маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств; методи оцінки маркетингу сільськогосподарських підприємств; аналіз та оцінка маркетингової діяльності у СТОВ “Промінь”; шляхи вдосконалення маркетингу підприємства.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13277.pdf
Publication type: FFFF
In the collections : 2017 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Моторна Оксана Олексіївна
File : 13277.pdf Size : 915403 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|