id: 13266
Title: Особливості управління виробничо-збутовою сферою підприємства орієнтованою на концепцію маркетингу (за матеріалами пат «могилів-подільський консервний завод), м. могилів-подільський
Authors: Мазур А.Г., Безпалько Н.В
Keywords: Маркетинг, прибуток, ринок, експорт
Date of publication: 2017-06-09 10:17:53
Last changes: 2017-06-09 10:17:53
Year of publication: 2017
Summary: Особливих змін в діяльності виробників набула збутова політика, яка повинна бути сформована згідно з мінливими потребами ринку та можливостями самого підприємства. Вирішення питання удосконалення процесу управління збутовою політикою є актуальним для всіх учасників системи просування товару до кінцевих споживачів. Тому необхідним є підвищення якості і оперативності ухвалення управлінських рішень щодо покращення політики збуту підприємств-виробників для забезпечення потреб населення та максимізації власного прибутку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13266.pdf
Publication type: FFFF
In the collections : 2017 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Моторна Оксана Олексіївна
File : 13266.pdf Size : 1101180 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|