id: 11116
Title: Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках (на матеріалах прат «вінницький завод фруктових концентратів і вин»)
Authors: Гончарук І.В., Мазуренко А.М.
Keywords: імідж, імідж підприємства, внутрішній імідж, зовнішній імідж, репутація, позитивний імідж, конкурентоспроможність продукції, конкурентоспроможність підприємства, соціальна відповідальність
Date of publication: 2016-06-23 08:56:55
Last changes: 2016-06-23 08:56:55
Year of publication: 2016
Summary: Науково-теоретичні аспекти формування іміджу підприємства. Сутність та інструменти формування іміджу підприємства. Створення позитивного іміджу та надійної репутації підприємства. Конкурентоспроможність підприємства як основний елемент іміджу підприємства на зовнішньому ринку. Методика дослідження формування іміджу підприємства. Формування іміджу ПрАТ «ВЗФКіВ» на зовнішньому ринку. Організаційно-економічна характеристика підприємства. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Вінницький завод фруктових концентратів та вин». Оцінка конкурентоспроможності ПрАт «Вінницький завод фруктових концентратів і вин». Оцінка створеного іміджу підприємства на зовнішньому ринку. Заходи щодо підвищення іміджу ПрАТ «ВЗФКіВ» на зовнішньому ринку. Розробка стратегії забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Вінницький завод фруктових концентратів та вин». Удосконалення механізму формування іміджу підприємства на зовнішньому ринку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/11116.pdf
Publication type: FFFF
In the collections : 2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Адміністратор
File : 11116.pdf Size : 853946 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|