The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 11127
Title: Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зед (на матеріалах тов «агро-еталон»)
Authors: Гончарук І.В., Дремух І.В.
Keywords: маркетингова діяльність, стратегії маркетингу, зовнішньоекономічна діяльність, стратегія, планування
Date of publication: 2016-06-23 11:30:45
Last changes: 2016-06-23 11:30:45
Year of publication: 2016
Summary: Сучасна концепція маркетингу, яка відображає ідеї нової управлінської політики, може стати для підприємств України, які зараз перебувають у скрутному становищі внаслідок посилення конкуренції на різних сегментах ринку, тією базою, що спричинить ефективність їх функціонування. Орієнтація підприємств на концепцію маркетингу та розробку життєздатних маркетингових стратегій створить для них можливість значно підвищити свою конкурентоспроможність, більш ефективно використовувати наявні ресурси, збільшити обсяги надання послуг та задовольнити потреби цільових сегментів ринку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/11127.pdf
Publication type: FFFF
In the collections : 2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Адміністратор
File : 11127.pdf Size : 1191212 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska